MediCult – Revista de mediere culturală II (2023)
- MediCult – Revista de mediere culturală II (2023)
- MediCult II (2023) Sumar
- Monika Wigger, Britta Lauro, Sybille Kastner, Michael Ganß, Dorothee Wiewrodt, Art and Coping in Brain Tumor Patients and Relatives in The Museum Space
- Felicia Zet, Observ lumea prin ochiul de liniște al furtunii din filmul vieții mele
- Ovidiu Baron, Mediere culturală prin expoziții-atelier în Muzeul în aer liber Expoziția „Mască și Dublă Față”
- Laura Frențescu Tordai, Full STEAM Ahead! Educație STEAM de la formal la nonformal
- Ioan Iațcu, De la peștișorul de aur la peștele din „Epoca de Aur”. O posibilă formă de mediere între generații
- Celia Iacob, Accesibilitatea culturală și tehnologia asistivă. Implementarea tehnologiilor asistive la Van Abbemuseum din Eindhoven
- Camelia Hristian, Reconstituirea, salvarea unor fragmente din imaginea Brăilei multiculturale de altădată și promovarea mozaicului etnic și a Muzeului Brăilei „Carol I”
- Mihăiță-Liviu Chelaru, Atelierul de educație muzeală „Felix Aftene: în intimitatea artistului” la Muzeul de Artă din Iași
- Valentina Druțu, Monica Nănescu, Oana Florescu, Mihaela Tudose, Otilia Aioanei, Catălin Hriban, Creativitatea – instrument al comunicării
- Andreea Tacu, Accesibilitatea în muzee. Studiu de caz: Muzeul „Vasile Pogor”
- Mihaela Băbușanu, „Japonia departe-aproape de Bacău”. O modalitate de atragere a unui altfel de public către muzeu
- Vincent Lambert, La médiation culturelle circulaire et inversée. Alternatives aux problématiques d’empêchement au musée
- Ioana Filipescu, Arta europeană veche în contextul societății de astăzi. Galeria de artă europeană la Muzeul de Artă Cluj Napoca
- Cristiana Ursache, Tehnologia ca interfață culturală. Practicile curatoriale și medierea culturală în arta contemporană
- Coralia Costaș, Medierea asistată de instrumente IT a patrimoniului imaterial în cadrul proiectului Erasmus+ „iNTANGIBLE: Digitizing Intangible Heritage Amidst the Digital Shift”
- Alice-Georgiana Fănaru, Consolidarea și dezvoltarea publicului de muzeu prin social media marketing. Studiu de caz: Complexul Muzeal de Patrimoniu Cultural Nord-dobrogean